Draco i Hermiona

Draco i Hermiona

11 stycznia 2016

Nominacja do Liebster Blog Award [2] i [3]

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

To moja pierwsza nominacja, więc dziękuję bardzo :) Jestem mega szczęśliwa!!! 

Nomanowała mnie Arcanum Felis z bloga http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/
Bardzo Ci dziękuję!!!! :*

Zadane pytania i moje odpowiedzi:

1. Twój ulubiony aktor/aktorka z Harry’ego Pottera?
Tu chyba nie wypadnę oryginalnie, jeśli napiszę, że Tom Felton :P No, ale cóż... nie zmienię tego :) 
2. Co lubisz w ludziach?
Szczerość, zaradność i poczucie humoru :) Lubię, kiedy, widząc mnie, po prostu się uśmiechają...
3. Jaki smak najlepiej współgra z Twoim charakterem?
Hmmm... no i tu mnie zaskoczyłaś, bo nie wiem :P Ciężko mi to stwierdzić.... Rozkminiam i rozkminiam i jedyne, co  mi przychodzi do głowy to słodko- pikantny :P (jakkolwiek to brzmi)
4. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Wstyd się przyznać, ale chyba bez filmów... Jestem nałogowa kinomanką... tak wiem, moja wina...
5. Jaką książkę możesz polecić na zimowy wieczór?
 „F.M.” Borys Akunin ( oczywiście dla tych, którzy lubią kryminały :)
6. Jak odreagowujesz kryzysowe sytuacje?
Słucham muzyki... bardzo głośno....
7. Masz jakąś fobię?
Boję się myszy.... coż, wiem to oklepane. ale pokażcie mi choć jedną, a ucieknę na drugi koniec Europy
8. Miejsce na ziemi, które Cię oczarowało?
Hiszpania.... ehhh rozmarzyłam się na samą myśl :)
9. Czego nigdy byś nie założyła?
to podchwytliwe pytanie? hmmm... pierwsza myśl... różowych lateksów ( if U know what I mean )
10. Twoja ulubiona cyfra?
39 :*

Nominuję:
Cookie Monster  i Sappy z bloga: http://dramione-naucz-mnie-latac.blogspot.com/
Porte Parole z bloga: http://dramione1997-1998.blogspot.com/
Skyler z bloga: slodki-listopad-dramione.blogspot.com

Moje pytania:
1. Twoje ulubione filmy.
2. Jedno pytanie które chciałabyś zadać  Harry'emu Potter'owi.
3. Jak wg Ciebie powinien zakończyć się Harry Potter.
4. Potrawa, której nie znosisz?
5. Twoja ksywka ze szkoły.
6. Ulubione miejsce na Ziemi?
7. Dlaczego założyłaś bloga o Dramione?
8. Ulubiona część Harry'ego Potter'a i dlaczego akurat ta?
9. Co Cie najbardziej irytuje?
10. Wymień swoje jedno, maleńkie marzenie.


Życzę powodzenia i zapraszam do komentowania nowego rozdziału:
http://kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com/2016/01/rozdzia-8-mission-impossible.html














3 komentarze:

  1. Jestem zaszczycona. Dziękuję bardzo i przytulam ciepło. Nominowałabym Cię, gdyby można było. To naprawdę przemiłe, pierwszy raz ktoś mnie nominował, dziękuję.

    Pozdrawiam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację, post z odpowiedziami jest już na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na nominację oczywiście zasłużyłaś nie było innej opcji ;)
    zapraszam do mnie na imprezę u Gryfonów :D (14 rozdział)
    http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń