Draco i Hermiona

Draco i Hermiona

25 stycznia 2016

Liebster Blog Award 2 -1

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Zostałam nominowana przez Porte Parole z bloga: http://dramione1997-1998.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-2.html
Dziękuję Ci serdecznie :* Skacze do góry i mam nadzieje, że odczuwasz moją radość :D 



Moje odpowiedzi:
1. Z którą postacią z serii Harry Potter się utożsamiasz?
Pierwsze, co mi przyszło do głowy to Hermiona. Posiada pewne cechy, które ja bardzo cenię, np. upór, odpowiedzialność, no i za czasów szkolnych też byłam PRAWIE kujonką :p
2. Jaka jest najbardziej dziwna, niestandardowa rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś lub planujesz zrobić?
hmmm, czy dziwna rzecz to nie wiem, ale planuję skoczyć na bungee :D Wielu moich znajomych ma to za sobą i ja też chcę :D
3. Gdybyś mogła przenieść się w czasie o pięć lat, cofnęłabyś się czy wystrzeliła do przodu i dlaczego?
Zdecydowanie bym się cofnęła :D Nie mam jeszcze kryzysu wieku średniego, ale latka szybko lecą i pełno w nich odpowiedzialności itp... a ja chciałabym jeszcze raz żyć bardziej beztrosko :P
4. Wolałabyś poświęcić życie samorealizacji i satysfakcji zawodowej, czy miłości i rodzinie?
Zdecydowanie miłości i rodzinie. Moim zdaniem, człowiek szczęścia w pracy nie znajdzie i nic mu po tym, że będzie bogaty i dobrze usytuowany, gdy będzie samotny :p 
5. Czyja twórczość Cię inspiruje?
Nie mam żadnej pisarki,  czy pisarza...  Uwielbiam książki, ale nigdy nie potrafiłabym się zainspirować pracą kogoś innego. Natomiast do stworzenia swojego bloga o Dramione zainspirowała mnie Incamna, której blog po prostu kocham, kocham i jeszcze raz kocham. 
6. Czego w sobie nie lubisz?
Nie wiem, czy chodzi o cechy charakteru, czy o wygląd. O wyglądzie się nie wypowiem, bo mam sporo kompleksów, na szczęście zdaniem moich znajomych - zupełnie nietrafionych. Jeśli chodzi o charakter... chyba najbardziej tego, że wszystko odkładam na ostatnią chwilę. Dużo planuję i wgl, ale jak przychodzi co do czego, to nigdy nie mogę się w sobie zebrać. No i jestem roztrzepana :P
7. Wolałabyś znaleźć się na środku jeziora w biały dzień, czy w środku olbrzymiego lasu nocą?
Zdecydowanie w środku lasu. Po pierwsze dla tego, że jezioro odpada, gdyż nie umiem plywać (tak, wiem... śmiejcie się), a po drugie- już kilka razy byłam sama w lesie nocą, raz się nawet zgubiłam i jakoś żyję :P I am hardcore ;D
8. W jakiej dziedzinie chciałabyś się kształcić?
Kocham architekturę, uwielbiam szkicować i mimo iż wiem, że nic z tego nie wyjdzie, to jednak gdzieś w głębi nadal mnie do tego ciągnie :P
9. Co Cię powstrzymuje przed realizacją planów?
Brak wiary w siebie... niestety
10. Co byś kupiła na święta Filchowi?
Psa :P
11. Jesteś szczęśliwa?
To zdecydowanie najtrudniejsze pytanie, które mi zadałaś. Szczerze... nie wiem :P Staram się zawsze myśleć pozytywnie i widzieć szklankę do połowy pełną, ale jak patrze na te złe rzeczy, które mi się przytrafiły to nachodzą mnie wątpliwości. Mogę jednak sie wypowiedzieć w jednej kwestii- nie jestem sama na świecie- więc, w tym (chyba najważniejszym zagadnieniu) mogę śmiało rzec, że jestem szczęśliwa :) 

Nominuję:
LaFinDeLaVie Harry Potter z bloga: http://dramione-demons-of-the-past.blogspot.com/



Moje pytania:
1. Których aktorów z Harry'ego Potter'a byś zmieniła i dlaczego?
2.Pies czy Kot? Dlaczego?
3. Twoje jedno, maleńkie marzenie
4. Czemu założyłaś bloga o Dramione?
5. Co Cię irytuje w innych?
6. Największa Twoja zaleta?
7. Najlepszy film jaki ostatnio obejrzałaś?
8. Wolałabyś spędzić tydzień na Alasce czy na Saharze?
9. Twoje życiowe motto
10. Najmilsze słowa, które o sobie usłyszałaś.



Pozdrawiam serdecznie, Iva Nerda :D

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :) Pozwolisz, że na pytania odpowiem w komentarzu, jak to mam w zwyczaju.
    1. Których aktorów z Harry'ego Potter'a byś zmieniła i dlaczego?
    Chyba nikogo. Po tylu latach przywykłam już do takiej obsady. Mam sentyment do każdego z aktorów.
    2.Pies czy Kot? Dlaczego?
    Pies. Nie wiem, od zawsze miałam sentyment do ich lojalności, energiczności, nieustannej radości. No kocham te bestie no.
    3. Twoje jedno, maleńkie marzenie.
    Wydać książkę.
    4. Czemu założyłaś bloga o Dramione?
    Uwielbiam tę parę. Zakazana miłość, początkowa niechęć, ogromne pole do manerwu jeśli chodzi o budowanie ich uczucia. Odkąd zaczęłam czytać ff pomysłów mi nie brakowało, więc uznałam, że warto z nich skorzystać.
    5. Co Cię irytuje w innych?
    Sporo rzeczy, ale chyba przede wszystkim dwulicowość, infantylność i hipokryzja.
    6. Największa Twoja zaleta?
    Kreatywność.
    7. Najlepszy film jaki ostatnio obejrzałaś?
    O Merlinie, sama nie wiem, chyba 3096 dni. Oglądałam go jakiś czas temu, ale zrobił na mnie ogromne wrażenie i zapadł mi w pamięci.
    8. Wolałabyś spędzić tydzień na Alasce czy na Saharze?
    Saharze, zimno to nie moje klimaty.
    9. Twoje życiowe motto.
    Umiesz liczyć licz na siebie.
    10. Najmilsze słowa, które o sobie usłyszałaś.
    Że mam talent do pisania i mam szansę na ogromną karierę.

    OdpowiedzUsuń