Draco i Hermiona

Draco i Hermiona

12 kwietnia 2016

Liebster Blog Award x2

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Nominowała mnie Historia Blanca z bloga: http://herchoice-dramione.blogspot.com/
Dziękuję Ci serdecznie i ściskam wirtualnie <3


1. Jakie są twoje ulubione imiona i dlaczego właśnie te?
Hmmm nie mam zbyt wielu ulubionych polskich imion. Z męskich preferuję Piotrka i Szymona (tak, wiem, pojechało Biblią :P) a z żeńskich raczej Elizę i Luizę. Bardzo podobają mi się imiona angielskie i to w nich zdecydowanie mogłabym podać więcej przykładów: Josh, Brad, Ioan, Aaron, Tony... Nie ukrywam, że za imionami skrywają się aktorzy :p
2. Słuchasz muzyki? Jaki jest twój ulubiony wykonawca?
I tu z ręką na sercu i stanowczym ruchem głowy mogę bez żadnego zastanowienia stwierdzić, ze nieodwołalnie, bezwarunkowo i czysto platonicznie kocham, kocham, kocham muzykę. Nie wyobrażam sobie choćby jednego dnia bez usłyszenia choć jednej piosenki. Muzyka towarzyszy mi zawsze i wszędzie, ale nie mam swojego ulubionego wykonawcy. To wszystko zależy od tego jaki humor mam danego dnia. Nieraz bezgranicznie zatapiam się w smętach ( jakby to zawyrokowała moja kumpela) i słucham takich wykonawców jak: Adele, Sam Smith, Tom Odell, Flume a nieraz wprost roznosi mnie energia i muszę posluchać czegoś skocznego, więc sięgam po SIA, Kendi Girac. Gdy jestem wkurzona najczęściej puszczam najgłośniej jak tylko potrafię Linkin Park i Imagine Dragons. Oj tak, te dwa zespoły kocham odkąd pamiętam :P
3. Którą z insygniów śmierci byś wybrała i dlaczego?
Szczerze mówiąc... nie mam pojęcia. Każde kusi i niesie za sobą coś dobrego. Hmmm chyba kamień wskrzeszania. Czarną różdżką pewnie wyłupałabym sobie oko, a o pelerynę bym się zaplątała. No a z kamieniem w ręku mogłabym porozmawiać z bliskimi, których już nie ma, a którym mam do powiedzenia mnóstwo rzeczy :)
4. W jakich językach mówisz? Lubisz się ich uczyć?
Znam angielski, niemiecki i ostatnio liznęłam trochę hiszpańskiego. Mówię też po polsku, ale z marnym skutkiem :P Może nie lubię się uczyć, ale mam do tego smykałkę. Kiedy wiem, że muszę to bez najmniejszego oporu potrafię spędzić z książką lub notatkami 12 godzin bez zająknięcia. Nie stanowi to dla mnie problemu :D
5. Jesteś osobą oszczędną czy rozrzutną?
Oj zdecydowanie oszczędną. Potrafię zbierać grosz do grosza nawet latami i skutecznie odpędzać od siebie chęć szaleństwa na zakupach. Jakby to powiedziała moja rodzicielka: inwestycję mam we krwi :p Potrafię zbierać kasę i ściskać ją uparcie przez miesiące, po czym bez wahania kupuję coś za np. 3 tysiące :p Oczywiście inwestuję tylko moimi pieniędzmi, nigdy nie łapię za czyjąś kasę :P
6. Ulubiona lektura szkolna?
Lalka. Zdecydowanie. Jako jedyną przeczytałam ją od deski do deski, nie tak jak pozostałe :P
7. Czy lubisz serię "Zmierzch"? Dlaczego tak/nie?
Zależy co. Jeśli chodzi o książki to przeczytałam wszystkie od razu, z zapartym tchem. Są świetnie napisane! A film jak to film... :p Sama historia jest świetnie napisana a miłość Belli do wampira jest taka ehhhh :D
8. Co cię zainspirowało do pisania? Jak długo piszesz?
Co mnie zainspirowało... hmmm nie wiem. Po prostu pewnej nocy, gdy akurat skończyłam czytać jakąś miniaturkę, po której ryczałam jak bóbr stwierdziłam, że fajnie byłoby stworzyć coś własnego. No i tak to się zaczęło :D Piszę już prawie pół roku ( jeśli chodzi o tego bloga) a wcześniej przez rok pisałam swoje własne miniaturki, które już chyba nigdy nie ujrzą światła dziennego :D
9. Czy twoi znajomi wiedzą, że piszesz? Uważasz, że powinno się o tym mówić osobom spoza strefy bloggera i wattpada?
O moim pisaniu wiedział jedynie mój młodszy brat (i nawet wchodził na mojego bloga) i moja rodzicielka. Jednak nie wspominają o tym już od 2-3 miesięcy, więc chyba nawet zapomnieli... Nikt ze znajomych o tym nie wie :P To z pewnością moja tajemnica :P Nie wiem, czy jest sens mówić o tym komuś, kto nie jest fanem akurat tego paringu... Nie sądzę, by to zrozumiał :p
10. Jaki gatunek książki jest ci najbliższy? Dlaczego?
Nie będę oryginalna jeśli powiem, że romanse? :p Ale nie takie za 1,50 zł z kiosku, tylko naprawdę dobre bestsellery z najwyższych półek :D Oczywiście książkami z sf też nie pogardzę :D
11. Kim chciałabyś być w przyszłości?
To najtrudniejsze pytanie. Jestem na takim etapie w moim życiu, że nie chciałabym niczego zapeszać, ani snuć planów, które mogą nigdy się nie spełnić. Chciałabym być po prostu szczęśliwa, bez znaczenia na to co i z kim będę akurat robić :D


Jeszcze raz dziękuję bardzo za nominację :D Me serce się raduje, a usta wyśpiewują pieśni pochwalne :D


Moje pytania:
1. Jeśli mogłabyś zmienić jedną, małą rzecz w całej serii HP to co by to było i dlaczego?
2. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś z życiu?
3. Które opowiadanie Dramione rozbawiło Cię do  łez, a po którym płakałaś z rozpaczy?
4. Czy w świecie blogów o Dramione, bądź też innych paringów z HP znalazłaś przyjaciół?
5. Masz już z góry ustalony plan jak zakończysz opowiadanie, czy idziesz na "spontana" ?
6. Wolisz polskie filmy czy zagraniczne produkcje i dlaczego?
7. Czy ktokolwiek wie o tym, że piszesz bloga?
8. Ulubione love story, które znasz z filmu, lub książki?
9. Ulubiony superbohater i dlaczego akurat ten?
10. Czytasz miniaturki? Tak/nie i dlaczego?
11. Czy jesteś szczęśliwa?


Wiem, że pytanie 7 pojawiło się też w moich odpowiedziach, ale nie mogłam się oprzeć :D
Moje nominacje: uwaga uwaga.... (fanfary):
1. Wielokropek z bloga: http://na-rozstaju-dusz.blogspot.com/
2. Cookie Monster i Sappy z bloga: http://dramione-naucz-mnie-latac.blogspot.com/
3. Dorea Potter z bloga: http://dorea-i-draco.blogspot.com/
4. Skyler z bloga: http://slodki-listopad-dramione.blogspot.com/




Dziękuję za nominację :P
Następny rozdział pojawi się jeszcze w kwietniu :D


Iva Nerda












4 komentarze:

  1. Iva, zakatrupie cie normalnie.Prowokujesz mnie dziewczyno, bym w końcu pojechała obejrzeć tego kankana :).
    A poważnie dziekuję,dziekuję, dziekuję...tylko z przykrością stwierdzam,iż nie moge przyjąć tej nominacji... Nie to żeby mnie nie połechtała czy coś, ale z prostej przyczyny... Twój blog jest ostatnio jedynym z trwajacych do którego zagladam. Nie miałabym komu oddać tej nominacji.
    Nie zmiena to faktu, że jest mi niezmiernie miło a na me policzki wtargnął rumieniec zaskoczenia i zawstydzenia... I żeby nie było... na pytania odpowiem w prywatnej wiadomości...
    Jeszcze raz dzięki wielkie i
    Pozdrawiam cieplutko.... A....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Nawy nie wiesz ile to dla mnie znaczy :). I zapraszam na rozdział 5 już w piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ciekawie się to czytało i fajnie było poznać cię bliżej. Efekt tym lepszy, że te pytania były ode mnie i byłam ciekawa odpowiedzi :)
    No nic, ja dalej sobie czekam na kolejny rozdział u ciebie.
    Również ściskam i gorąco pozdrawiam,
    Blanca ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za nominację, odpowiedzi już są na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń