Draco i Hermiona

Draco i Hermiona

4 października 2015

Kilka słów ode mnie

Witaj!
Jeśli jesteś na tej stronie, oznacza to ni mniej, ni więcej, jak fakt, że podobnie jak ja, jesteś fanem Harry'ego Pottera i Dramione, które w niektórych kręgach jest jeszcze popularniejsze, niż seria Rowling. Albo po prostu zbłądziłeś tutaj, szukając czegoś innego w necie i tylko cud sprawił, że nadal chcesz to czytać ;D
Moje opowiadanie nie jest doskonałe i nie każdemu przypadnie do gustu (szczególnie tych wrażliwszych przestrzegam przed początkowymi rozdziałami, które rażą po oczach błędami i nie dają o sobie zapomnieć, nawiedzając w sennych koszmarach... A przynajmniej tak dzieje się ze mną). Dopóki ich nie poprawię, bądźcie wyrozumiali.
Historia, którą opisuje bazuje na interakcji dwójki bohaterów, których okrutny los, jaki nieliczni zwą Dumbledore'm, zmusza do zamieszkania razem i wykonania misji, która tylko masochistom mogłaby się wydawać wspaniała. 
Wszystkie rozdziały skupiają się głównie na relacjach między Draco a Hermioną, więc Ci z Was, którzy uwielbiają, gdy opowiadanie opiera się na tuzinie bohaterów, zapewne nie będą ukontentowani. W początkowych rozdziałach próżno też szukać romansu, co z pewnością zawiedzie miłośników szybkich zwrotów akcji; zaś końcowe notki to już tylko i wyłącznie klasyczny Bad Romance z dramatem w tle, który z pewnością zrazi do siebie osoby nieprzepadające za nadmiarem słodyczy w tekście. Wychodzi więc na to, że to opowiadanie nikomu się nie spodoba, ale mimo wszystko i tak postanowiłam je opublikować.  
                                                                      Iva Nerda


Znalezione obrazy dla zapytania dramione

11 komentarzy:

  1. I proszę Was kochani, KOMENTUJCIE!!! Nawet 1 kropka od Was będzie dla mnie natchnieniem na więcej :)
    Wasza Iva Nerda

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam Twojego bloga na stronie Sevmione, Lucmione and Dramione (PL) i lecę czytać 1 rozdział, bo widzę, że mam trochę do nadrobienia.
    Aha i pod 1 rozdziałem dam ci link do mojego bloga, też Dramione.
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ok dziękuję bardzo 😊 chętnie poczytam Twojego bloga i nie omieszkam go skomentować 😊 jeśli przeczytasz moją historię to też napisz co o niej myślisz :) nawet malutki komentarz sprawia że moje serce się raduję :) Pozdrawiam cieplutko, IvaNerda

      Usuń
  3. Już zaczynam czytać i zapraszam do mnie niedługo pojawią się bohaterowie:) zapraszam dorea-i-draco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, jak wiele znaczą komentarze. Postaram się być na bieżąco :)

    Pozdrawiam
    http://dramione1997-1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczynam czytać Twojego bloga skomentuję i zostawię adres mojego bloga mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    Lecę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam twojego bloga, i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Muszę cię ostrzec, bo co do Dramione jestem bardzo wybredna, ale mam nadzieję, że mi się spodoba. Nie omieszkam napisać swojej opinii :)
    Lecę czytać... (Zajrzyj do mnie, link w spamie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabierałam się za to od jakiegoś czasu i w końcu tu zawitałam! Mam nadzieję, że zostanę tu na dłuuuugo :) postaram się przeczytać wszystko w jak najszybszym czasie oraz, oczywiście, skomentować każdy rozdział. Zabieram się zaraz po Twoje ff zaraz po odrobieniu zadania z niemieckiego ;)
    Pozdrawiam! J. M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na twojego bloga natrafiłam przez "Dramione czując twój dotyk" i czytając juz te pierwsze słowa wstępu czuje ze za szybko nie dam ci spokoju.
    Życzę ci weny weny i jeszcze raz weny abyś mogla mnie zamęczy tym opowiadaniem...😄😃😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś napisała kilka słów pod ostatnim rozdziałem, tak, żebym wiedziała, co myślisz o opowiadaniu :D

      Usuń